samenvatting

De gouden Loeki is een bekende reclameprijs in Nederland. Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Onze commercial van de Dacia Sandero, met als thema ‘alleen wat je echt nodig hebt’, is gekozen tot één van de leukste 10 in het derde kwartaal van 2023.

In onze Sandero-reclame komen onze kernwaarden mooi naar voren; nuchter, pragmatisch, eco-vriendelijk en een vleugje humor. En dat voor een hele aantrekkelijke prijs. In een wereld vol overconsumptie richten wij ons op het essentiële: alleen wat je echt nodig hebt. De commercial brengt deze boodschap met een knipoog; pubers die in een prachtige omgeving opgeslokt worden door de oppervlakkige verslaving aan hun mobieltje worden door hun ouders achterlaten op vakantie. Want ja, in de Sandero gaat het om wat je écht nodig hebt...

Het gaat niet om de franje, maar om de essentie - en dat is precies waar Dacia voor staat. Natuurlijk zijn we supertrots en heel erg blij met de nominatie en de erkenning die we hiermee krijgen!

Ben je benieuwd naar de reclame? Bekijk hem hier.