TERUGROEPACTIES

Ontdekken we een product dat mogelijk een risico vormt op het gebied van veiligheid? Dan roepen we de auto's waar dat product in zit gelijk terug. Heb je van ons een officiële brief ontvangen voor een terugroepactie? Volg de 3 stappen hieronder.

Stap 1

Voer je voertuigidentificatienummer (VIN) in om te controleren of je je auto moet terugbrengen in het kader van een terugroepactie.

Stap 2

Maak een afspraak bij je dealer. De dealer zal de onderdelen vervangen waarop de actie betrekking heeft. Dit gebeurt gratis en op korte termijn.

Stap 3

Breng je auto langs. De dealer zal hem zo snel mogelijk onderhanden nemen.

VOER JE VIN IN

Je voertuigidentificatienummer (VIN) bestaat uit 17 cijfers.

Wordt je auto in het kader van een terugroepactie opgeroepen? Maak dan een werkplaatsafspraak.

Let op: onderstaand formulier vermeld alleen terugroepacties, geen service campagnes.

onze prioriteit: jouw tevredenheid

In het kader van je aanvraag worden verzamelde gegevens verwerkt door Renault SAS en de leden van ons netwerk (gezamenlijk aangeduid als "Renault"), als gezamenlijke verwerkingsverantwoordelijken. In overeenstemming met de van toepassing zijnde regelgeving kun je een verzoek indienen om je persoonlijke gegevens die door Renault zijn verzameld in te zien. Daarnaast kun je onjuiste gegevens corrigeren, je persoonlijke gegevens verwijderen en een kopie van je gegevens exporteren om elders te gebruiken. Je kunt ook te allen tijde bezwaar maken tegen het gebruik van je persoonlijke gegevens, met name voor commerciële doeleinden of het maken van profielen, en het gebruik van je gegevens stopzetten. Je kunt ook opgeven wat er met je gegevens moet gebeuren in het geval van overlijden. Je kunt direct van je rechten gebruik maken met Renault SAS door je aanvraag te verzenden via het formulier https://www.renault.fr/vos-droits.html of per post, naar het volgende adres: Renault SAS, Direction juridique – Délégué à la protection des données, 122-122 bis avenue du Général Leclerc 92100 Boulogne-Billancourt Frankrijk. Als je geen reactie ontvangt of als je ontevreden bent over het antwoord van Renault, dan kun je een klacht indienen bij de Franse nationale gegevensbeschermingsautoriteit (CNIL). Je hebt het recht je gratis aan te melden voor het Bel-me-niet register van Bloctel, zodat je niet meer ongevraagd gebeld wordt in het kader van marketing- of promotie-acties. Voor meer informatie kun je ons beleid voor de bescherming van persoonlijke gegevens raadplegen.