Mobilize Financial Services - veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen?

 

Neem dan contact op met ons via ons contactformulier.

 

 

Wat is de huidige rente?

 

Vraag je dealer naar de actuele rente bij het aanvragen van de financiering.

 

 

Hoeveel kan ik lenen?

 

Wij berekenen hoeveel je kunt lenen volgens de leennorm. De leennorm is uitgelegd in de Gedragscode van de VFN (Vereniging van Financieringsondernemingen in Nederland). Mobilize Financial Services is verplicht rekening te houden met kosten die later kunnen ontstaan. Hierbij kun je denken aan je pensioen, een groter gezin, verlies van baan, etc. Op basis van de bij ons bekende informatie beoordelen wij of je het gewenste maandbedrag kunt dragen volgens de leennorm. Voor deze beoordeling maken wij een overzicht van je eigen financiële situatie. Wij kijken naar vaste inkomsten, vaste uitgaven, gezinssituatie, etc. Wij zullen je vragen de opgegeven inkomsten en uitgaven schriftelijk aan te tonen.

 

 

Hoe kom ik aan mijn openstaand saldo of vrijblijvend een inlosbrief?

 

Dit kun je aanvragen via ons contactformulier.

 

 

Mijn gegevens zijn gewijzigd. Hoe geef ik dit door?

 

Indien een wijziging gewenst is, neem dan contact op via ons contactformulier. Je krijgt dan een wijzigingsformulier die je volledig ingevuld en getekend retour kunt sturen. Nadat je gegevens zijn gewijzigd, ontvang je van Mobilize Financial Services een bevestiging.

 

 

Ik heb een klacht over Mobilize Financial Services. Waar kan ik dit indienen?

 

Indien je een klacht hebt over Mobilize Financial Services, kun je deze indienen via ons contactformulier. Je kunt de klacht indienen met als onderwerp klacht en het contractnummer of kenteken.

 

 

Openstaand saldo

 

Wil je het openstaand saldo van je contract weten of vrijblijvend een inlosopgave ontvangen? Neem dan contact op met ons via ons contactformulier

 

 

Wil je extra inlossen?

 

Extra betalingen zijn mogelijk. Hiervoor kies je zelf het gewenste bedrag dat je wenst af te lossen. Dit bedrag maak je zelf over naar NL 34 INGB 0681 3129 55 T.n.v Mobilize Financial Services. Doe dit graag onder vermelding van je contractnummer of kenteken.

 

 

Wijzigingen

 

Wil je het adres of IBAN-nummer wijzigen? Dat kan. Download dan dit wijzigingsformulier en stuur dit naar: klantenservice.nl@mobilize-fs.com

 

 

Operational lease

 

Voor vragen omtrent Operational lease, bel je naar: 020-6582110

 

 

Modellen, product of aanvragen

 

Voor vragen over specifieke Dacia-modellen of het afsluiten van een product, dan kun je terecht bij je Dacia dealer.

Mobilize Financial Services

Particuliere financiering

Zakelijke financiering

Route Service+

Pechhulpverzekering

Tijdens de fabrieksgarantie heb je recht op Dacia Route Service. Hiermee zorgt Dacia dat je mobiel blijft. Deze mobiliteitsgarantie kan worden uitgebreid met Dacia Route Service+ van Mobilize Financial Services. Na de fabrieksgarantie is Dacia Route Service+ de complete pechhulpverzekering.

 

Meer informatie over RouteService.

 

Tot 01/01/2020 werd Route Service+ aangeboden door Allianz Assistance. Vanaf 01/01/2021 wordt Route Service+ aangeboden door Europe Asistance. Mobilize Financial Services is hiervoor de bemiddelaar.

GarantiePlus

Verlengde Garantie

Een nieuwe Dacia heeft altijd garantie. Dit heet fabrieksgarantie. Afhankelijk van het model is dit 2, 3 of 4 jaar. Je kunt deze garantie verlengen via Mobilize Financial Services met de GarantiePlus verzekering.

 

Meer informatie staat op onze GarantiePlus pagina.

 

GarantiePlus wordt aangeboden door de verzekeraar NMA IARD. Mobilize Financial Services is de bemiddelaar van NMA IARD.

Overig

Algemene voorwaarden Mobilize Financial Services

We hebben de algemene voorwaarden van de verschillende producten van Mobilize Financial Services hieronder voor je op een rijtje gezet.