Het meest efficiënt in de stad
Motor
155 pk
full hybrid155 pk aan gecombineerd vermogen
Tot
40 %
minder brandstofverbruikin WLTP-cyclus in de stad
Vanaf
104 g/km
CO2-emissiesafhankelijk van het WLTP-protocol, kan variëren afhankelijk van de versie en opties
Rijd tot wel
80 %
van de tijd elektrisch in de stadInterne tests gebaseerd op de WLTC-lage fase. % van de reistijd, afhankelijk van de werkelijke rijomstandigheden.
Technologie
De Hybrid 155-motor van de Bigster combineert een 4-cilinder motor van 109 pk1, een elektromotor van 49 pk 1, een batterij van 1,4 kWh (280 V) en een innovatieve automatische multimode-versnellingsbak.
Werking
De full hybrid-motor van de Bigster levert 155 pk, heeft een maximumkoppel van 205 Nm2 en biedt een dynamische 100% elektrische start plus een snelle acceleratie. De batterij wordt onderweg opgeladen door middel van energieterugwinning bij het remmen en vertragen. Je rijdt met deze motor tot 80%3 van de tijd in de stad elektrisch.
1 Nominaal vermogen 155 pk, daadwerkelijk vermogen 158 pk.
2 Elektromotor met een koppel van 205 Nm, verbrandingsmotor met een koppel van 172 Nm
3 Gebaseerd op interne tests met de stedelijke fase (laag) van de WLTC (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Cycle). Het percentage van de rijtijd kan variëren afhankelijk van de werkelijke rijomstandigheden (wegtype, rijstijl en weersomstandigheden).
Hoge prestaties en zeer comfortabel
Motor
150 pk
mild hybrid 150 pk aan gecombineerd vermogen
Tot
30 %
lagere gebruikskostende gemiddelde LPG-prijs in Europa op 5 mei 2025: 0,83 euro tegenover 1,47 euro voor benzine
Vanaf
118 g/km
CO2-emissiesconform het WLTP-protocol, kan variëren afhankelijk van de versie en opties
Rijd tot wel
60 %
van de tijd elektrisch in de stadInterne tests gebaseerd op de WLTC-lage fase. % van de reistijd, afhankelijk van de werkelijke rijomstandigheden.
Technologie
Deze ECO-G 4x4 hybride op benzine/LPG koppelt het vermogen van de 140 pk sterke 1,2-liter mild hybrid-benzinemotor van 48 V voor aan dat van een sterke elektromotor van 13 pk op de achteras.
De verbrandingsmotor beschikt over een automatische 6-versnellingsbak met dubbele koppeling en de elektromotor over een versnellingsbak met twee versnellingen plus neutraal.
Hoe werkt het?
De batterij wordt onderweg opgeladen door middel energieterugwinning bij het remmen en vertragen. Met een volledig elektrische auto rijd je tot 60%3 van de tijd in de stad elektrisch.
Met een perfect in het dashboard geïntegreerde schakelaar schakel je snel en onmerkbaar van de ene op de andere brandstof over.